Alle beoordelingen zijn van Takeaway.com klanten die besteld hebben bij Pizza Town Houtem. Meer weten? Ontdek meer
Femke
3 jun 2026 om 18:37
pizza was overheerlijk. pasta was oke. maar de kapsalon was de slechste die we al hebben gegeten. er was eerst andere saus op gedaan en dan onze saus over gedaan. geen schelletjes vlees maar mini stukjes.
Zano
30 mei 2026 om 22:29
Heel blij
Axel
29 mei 2026 om 21:09
zoals altijd tip top!! 11/10
Diaz
17 mei 2026 om 17:55
Heel vriendelijk, Top!
Sofie
16 mei 2026 om 23:08
De scampies waren nog te rauw . De rest was wel oke
Fran
8 mei 2026 om 19:15
Lekker pizza’s die vers smaken. Ook heel snelle en vlotte levering.